Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

35 χρόνια...τζαι κάτι !

Είπα να μεν ασχοληθώ με πολιτικά γιατί με κάποιον εν να ξητιμαστώ εν σίουρον! Μα όσον τζαι να προσπαθώ να το αποφύγω, τουτον το μαννό-facebook συνέχεια επαναφέρει το! Είτε με comment, είτε με note, σχεδόν κάθε μέρα κάποιος που τους 360 Facebook Friends μου ή friend of friend μου ή άσχετος, γραφει κάτι για το Κυπριακό...

Εν ο Αύγουστος που φταίει είμαι σίουρος! Έννεν καλός μήνας! Ποττέ εν ήταν...
Ξυπνά μνήμες. Τζαι ο Δευτερογιούνης το ίδιο, σε λιόττερο βαθμό για κάποιους. Καθόλου τυχαία! Τον Ιούλιο κάποιοι προσπαθούν να τον ξεχάσουν, τον Αύγουστο κανένας!
Κάποιοι που δυστυχώς όσο περνούν τα χρόνια γίνουνται παραπάνω λόγω...επιλεκτικής μνήμης. Μνήμης μόνο κάθε καλοκάιρι. Μνήμης της εισβολής, λίθης όλων των προηγηθέντων. Μνήμης που τους βολέυει.

35 φέτος! Έννεν πολλά κύριοι κάποιοι; Εν πολλά! Πρέπει εσείς οι κάποιοι να αλλάξετε μυαλά! Αν πρόκειται ποττέ μας να ζήσουμε σαν Άνθρωποι, με το Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ. Ενωμένοι! Ούλλοι Άνθρωποι είμαστε ΡΕ! Εκτός αν εσεις θεωρείτε εαυτούς την αρεία φυλή! Τότε τι να πω; Ουδέν σχόλιο!

Άρεσε μου τζαι το καινούριο τραούδι - ποίημα του Αλκίνοου. Το "ΠΑΤΡΙΔΑ". Εξεχώρισα δκυο στροφές που τουλάχιστον εμένα άμα τες εδκιαβασα εσηκώθηκεν η τρίχα μου!

Αφιερωμένο στους απανταχού "υπερ-πατριώτες"!

"Είδα τον πόλεμο φάτσα, τη «φυλή» και τη «ράτσα»
προδομένη από μέσα, απ τους πιο πατριώτες
Να χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με τ όπλο στο στόμα
Τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή."

"Με τρομάζεις ακόμα, οπαδέ της ομάδας
του κόμματος σκύλε, της οργάνωσης μάγκα
διερμηνέα του Θεού, ρασοφόρε γκουρού
τσολιαδάκι φτιαγμένο, προσκοπάκι χαμένο
Προσεύχεσαι και σκοτώνεις, τραυλίζεις ύμνους οργής
έχεις πατρίδα το φόβο, γυρεύεις να βρεις γονείς
μισείς τον μέσα σου ξένο κι όχι, δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω."

Δεν υπάρχουν σχόλια: