Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Όταν ήμουν μιτσής...στο Δημοτικό!

Ο κόσμος προχωρά, εξελίσσεται, αλλάσσει...τζαι εμείς μαζίν του! Κάποια πράματα όμως μένουν στη μνήμη του καθενός μας, όπως ο ίδιος τα βίωσε στην παιδική του ηλικία...σε στυλ δεκαετίας 80', για εμέναν τουλάχιστον.

Όταν ήμουν μιτσής...στο σχολείον:

...η τυρόπιττα στην καττίναν του Δημοτικού ήταν 15 σεντ!

...κάθε Τετάρτη απόγευμα είχαμεν ΑΓΟ (Αθλητισμός για όλους)

...επαίρναν μας πάντα μα πάντα εκδρομή στην Ασίνου τζαι ετρώαμεν ή χαμπουρκερ ή καλαμαρακια!

...επιππιλλούσαμεν τη βρύση τζαι εφοούμασταν να μεν μας κρούσουν οι μέλισσες που εγυρίζαν γυρω γύρω.

...επίνναμεν γαλατάκι Χαραλαμπίδη μπανάνα ή σοκολάτα.

...κάποιου συμμαθητή μας πάντα ετρέχαν οι μύξες του.

...οι κορούες επαίζαν λάστιχο, βασιλέα ή μήλο.

...το σιημώναν αναγκάζαν μας να φορούμεν τες φόρμες με το σήμα του σχολείου (άσχετον αν ήταν όπως τες πιζιάμες)

Εν ξέρω πόσα που τούτα γίνουνται τζαι σήμερα ακόμα, αλλά τον τζαιρό μας επερνούσαμεν ωραία...τζαι χωρίς κινητά...τζαι χωρίς ίντερνετ!

4 σχόλια:

ρίτσα είπε...

το λοιπό χώρκατε. αρέσαν μου πολλά τούτα που είπες γιατί έχω τζιαι εγώ τούτες τες εικόνες. μόνον που έν μας επαίρναν εκδρομήν στην ασίνου εμάς, και το παιχνίδι το λέγαμε γέρο γέρο βασιλιά και φόρμες το σχολείον μας ένισιε, πρέπει να ήταν φτωσιοί οι γονιοί.

έτρωα τζιαι γουρουνίτσα τζιαι εφορούσα κιλόττα στο άγο

:)

Χώρκατος είπε...

οι φόρμες ήταν μεταγενέστερον δημιούργημαν άμα επία 4η-5η ταξην για να είμαστεν ούλλοι ομοιόμορφοι! Κλασσικά!
Α! Εθύμησες μου το παντελονούιν το μπλε με τες 2 ρίγες τες ασπρες στο πλάιν...
Μακένζι εν σας επαίρναν εκδρομή τουλάχιστον; :)

ρίτσα είπε...

όι, καθότι λεμεσιανή επαίρναν μας στα πλατάνια, τον κούλα κλπ:)

nic είπε...

χώρκατε να προσθέσω τα παγωτά του σελινιού... τζαι, επρόλαβες τα γάλατα μπανάνας στο τρίγωνο χάρτινο κουτί;

τζαι είχαμεν τζαι φτίρισσαν μες την τάξη, κλασικά :/